wtorek, 20 stycznia 2015

Teraz może troszkę o pełnowartościowych posiłkach ...



Na samych słodkościach nie żyje ;) 
Moje posiłki mniej więcej wyglądają tak jak na zdjęciu.
Pierś z indyka
Sól
Pieprz cytrynowy
2 Pieczarki
Kiełki lucerny
Fasolka szparagowa
Puree z ziemniaków


Mięso jak każde inne opłukałam osuszyłam, przyprawiłam. Mięso wyłożyłam na papierze do pieczenia i piekłam 10 min w 150 stopniach, później dodałam wcześniej podsmażone na oleju z pestek winogron pieczarki. Całość piekłam jeszcze 15 min. Oczywiście jesli chodzi o fasolkę i ziemniaki to nie mam żadnych specjałów. Gotuję te warzywa chyba jak każdy. Ziemniaki w (mundurkach oczywiście) daję do gotującej się już wody,a na koniec troszkę sole. Odcedzone ziemniaki blenduje bo takie puree lubię najbardziej. Mam nadzieje, że i Wam zasmakuje :)